donderdag 30 oktober 2014

Madelon Kolkhuis Tanke
Hallo,

Mijn naam is Madelon Kolkhuis Tanke.
Ik ben 18 jaar, woon in Utrecht en studeer nu om leerkracht in het basisonderwijs te worden.
Ik volg deze studie op de HU in Amersfoort
Mijn hobby's zijn bakken, koken, zingen en het theater bezoeken.

Op deze blog houd ik mijn ontwikkelingen voor het vak Kunstvaardigheid bij. Het gaat om de vakken drama, beeldende vorming en muziek.

De volgende opdrachten komen hierop te staan:

Muziek:
- Grafische partituur
- Zelfontworpen les: lied aanleren + een audio opname
- Luisteropdracht

Beeldende Vorming:
- Schilderen: Park in herfstsferen
- Fotografie: Stopmotion
- Kleien: Boetseer een wachtend persoon
- Constructie: mythisch wezen
- Papier-maché: masker van een dwaas
- Krijt: Jugendstil

Drama:
- Instructiefilm Vertelpantomime
- Reflectie van mijzelf
- Feedback op een ander product
- Scenéplan Kinderboekenweek

~Juf Madelon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten